Van 7 t/m 10 februari 2019 werd de eerste #cxhefstable gehouden, een speciaal pop-up restaurant door Tim Kan. Samen met Harrie Baas verzorgde hij het diner ter ere van Chinees Nieuwjaar – Het Jaar van het Varken. Dit mooie initiatief zorgde voor flink wat media aandacht. Eating Habits hielp met de online marketing en communicatie. Een aantal bloggers, vloggers en instagrammers sloten aan tijdens de speciale mediadagen op 5 en 6 februari:

 

Little Spoon

https://www.littlespoon.nl/2019/02/happy-chinese-new-year-4-gangen-bij-cxhefs-table-pop-up-in-rotterdam/

Instagram Little Spoon

 

Debs Bakery & Kitchen

https://debsbakerykitchen.nl/chinees-nieuwjaar-in-stijl-bij-cxhefs-table-pop-up/ 

Instagram Deb’s Bakery

 

OngewoonLekker

https://ongewoonlekker.com/tim-kan-kantonese-keuken/ 

Instagram OngewoonLekker

 

Worstenbrood & Wijn

Instagram Worstenbrood & Wijn

 

My Happy Kitchen

https://www.myhappykitchen.nl/restaurant/ode-aan-de-kantonese-keuken/ 

 

Open Rotterdam